دعوت از خیرین بمنظور مشارکت در دیگر فعالیت های سازمان بهزیستی

شاه میری با ایزدپور دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان شاه میری مدیرعامل کارخانه نساجی کویر سمنان با ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان دیدار کرد .

ایزدپور در ابتدای این دیدار ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به شاه میری ، حضور ایشان را در بهزیستی به فال نیک گرفته و شرکت نساجی کویر را یکی از کارخانجات فعال در عرصه مشارکت ها مردمی و خیرین در استان برشمرده و افزودند : همانگونه که بارها گفته شده است خیرین بازوان توانمند بهزیستی در امر خدمت رسانی به جامعه هدف بوده و بدون حضور و همراهی ایشان سازمان بهزیستی نمی تواند خدمات شایسته و مطلوبی به جامعه هدف خود ارائه نماید .

ایزدپور یکی از نیازهای فعلی در عرصه اشتغال را مرتبط سازی و هم گام سازی رشته های در دانشگاه ها با نیازهای شغلی در بخش خصوصی بیان و تصریح کردند : با ارتقاء سطح همکاری ها فی مابین بهزیستی استان و شرکت نساجی کویر می توان بخشی از نیازهای شغلی در این بخش را مرتفع کرد .

وی با اعلام آمادگی در گسترش همکاری ها در دو بخش اشتغال و برگزاری دوره های آموزشی در ادامه سخنان خود گفتند : بهزیستی استان می تواند در برگزاری دوره های آموزشی با موضوعات کسب مهارت های زندگی ، پیشگیری از اعتیاد و ... بخشی از نیازهای واحدهای تولیدی را بر طرف نماید .

مدیرکل بهزیستی استان در پایان سخنان خود ، سرمایه گذاری در امر آموزش و آگاهسازی را هزینه ی برگشت پذیر و در جهت منافع یک مجموعه اذعان و خواستار مشارکت خیرین استان در دیگر فعالیت های سازمان بهزیستی همانند پیشگیری و درمان اعتیاد ، سالمندی ، اشتغال و ... شدند .

شاه میری مدیرعامل شرکت نساجی کویر سمنان ضمن ابراز خرسندی و تقدیر از هماهنگی و برگزاری این دیدار گزارشی از اهم اقدامات شرکت نساجی کویر داشته و پرسنل شاغل در این شرکت را یک هزار دویست نفر برشمردند .

وی با اعلام آمادگی گسترش همکاری ها در بعد اشتغال و آموزش تصریح کردند : شرکت نساجی کویر بدنبال در اختیار قراردادن ظرفیت های موجود این شرکت در امر خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی در استان است .

شاه میری در پایان سخنان خود نیز توضیحاتی در خصوص اهمیت و جایگاه ویژه تیم مدیریت در نساجی کویر به مباحث فرهنگی و خانوادگی پرسنل اشاره و خواستار مداخله و حضور بهزیستی در این موضوعات شدند .

کد خبر 49248

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد